Opis zajęć

WOD – Workout Of the Day - trening dnia. Jest to podstawowa jednostka treningowa w CrossFicie i zarazem jedno z podstawowych pojęć.

 

Składa się z:

  • zbiórki pod tablicą oraz omówienia założeń treningu
  • rozgrzewki
  • nauki ruchów od najprostszych do najtrudniejszych
  • części głównej
  • uspokojenia ciała po wysiłku

 

Cała jednostka treningowa to trening mieszany, obejmujący ćwiczenia zarówno siłowe, funkcjonalne jak i wytrzymałościowe. Intensywność treningu jest dla każdego inna – każdy ćwiczy na miarę swoich możliwości, potrzeb i kondycji. Przez cały trening, trener jest cały czas obecny, aby pomóc Ci w doborze obciążenia, skontrolować prawidłową technikę wykonywania ruchu oraz pokazać i poinstruować jak wykonać nowe dla Ciebie ćwiczenie. Dla osób o KAŻDYM poziomie zaawansowania.
 

Zobacz galerię zdjęć z jednych z zajęć w naszym boxie:

 

Hard WOD – to trening, którego nazwa pochodzi z angielskiego i oznacza „trening zawodniczy”. Zatem cechuje się wysoką intensywnością, wyłącznie dla osób średnio lub mocno zaawansowanych. Każdy trening składa się z takiej kombinacji ćwiczeń i ruchów funkcjonalnych, że w połączeniu z obciążeniem, daje bardzo solidny, intensywny trening.
Treningi prowadzi: Tomasz Trociński
 

Weightlifting – trening z techniki podnoszenia ciężarów. Jedną z podstaw CrossFitu jest dwubój olimpijski czyli dwa boje: rwanie i podrzut. Na tym treningu każde z tych ćwiczeń rozłożymy na czynniki pierwsze tak, aby jak najlepiej dopracować technikę ich wykonywania. Ponadto praca z odpowiednim ciężarem, czujne oko trenera i pełna koncentracja sprawią, że ten trening będzie bardzo efektywny! Ten trening trwa dłużej niż pozostałe bo aż 1,5 godziny. Nie jest wskazany dla osób początkujących, lecz średnio i mocno zaawansowanych.
Treningi prowadzi: Mateusz Swoboda
 

Kettlebell – to trening z odważnikami Kettlebell. Wykonane są z żeliwa i przypominają kulę armatnią z rączką, nieraz też mówi się o nich „kulka”. Od wieków używa się ich do ćwiczeń siłowych i w CrossFicie również znalazły swoje miejsce. Na tych zajęciach nauczysz się poprawnej techniki przy zachowaniu średniej intensywności ćwiczeń. Zależnie od koncepcji trenera – zadania do wykonania będą różne. Ćwiczenia siłowe z KB połączone z ćwiczeniami funkcjonalnymi i wytrzymałościowymi CrossFitu na pewno sprawią, że ten trening minie Ci bardzo szybko! Dla osób o każdym stopniu zaawansowania.
Treningi prowadzi: Jakub Ryć

 

Tabata + trening męśni brzucha  - to trening intensywny, metaboliczny. Nastawiony na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej, poprawę metabolizmu oraz oczywiście wzmocnienie i wyrzeźbienie całego ciała oraz głównie mięśni brzucha. Rozpoczyna się rozgrzewką, część główna składa się z ok. 4 rund tabat (8 x 20 sek), a później treningu mięśni core i brzucha. Kończymy krótkim stretchingiem i relaksacją. Jest to trening szybki i ciekawy. Przeznaczony dla osób o każdym stopniu zaawansowania.
Treningi poprowadzi Aleksandra Trocińska (Ola) czyli tzw. FitOlka
 

Trening metaboliczny + core 
Po krótkiej rozgrzewce, składa się z dwóch części:
1. Treningu metabolicznego - jest bardzo szybki, intensywny lecz krótki (ok 30 min.). Ma za zadanie podkręcić nasz metabolizm oraz tym samym spalanie tkanki tłuszczowej nie tylko w trakcie trwania treningu lecz również kilka godzin po nim.
2. Core - są to ćwiczenia skoncentrowane na wzmocnieniu centralnej części naszego ciała - gorsetu mięśniowego tułowia. Efektem tego jest płaski brzuch, zmniejszenie wszelkich dolegliwości bólowych kręgosłupa oraz lepsza stabilizacja naszego ciała.
Cały trening zapewni Ci wyrzut endorfin , mnóstwo energii i uśmiechu oraz niesamowite efekty. Przeznaczony dla osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych.
Treningi poprowadzi Aleksandra Trocińska (Ola) czyli tzw. FitOlka
 

Kobiecy trening silowy
To trening... prowadzony przez Kobietę - naszą Olę, dla Kobiet;) Typowo siłowy trening koncentrujący się na newralgicznych kobiecych miejscach jak pośladki, uda ramiona i brzuch. Jego celem jest rzeźba przede wszystkim, ale także spalanie, przyspieszenie metabolizmu, wzmocnienie gorsetu mięśniowego wokół kręgosłupa. Dziewczyny nauczą się jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia i w jakim tempie, by uzyskać wymarzone efekty pięknej sylwetki;)
Treningi poprowadzi Aleksandra Trocińska (Ola) czyli tzw. FitOlka
 

Gymnastics + Mobility
Zajęcia ukierunkowane na poprawę mobilności we wszystkich stawach, zwiększenie elastyczności i gibkości poprzez pracę z własną masą ciała. Gymnastics+Mobility to również nauka lub doskonalenie podstawowych "skilów" gimnastycznych takich jak: stanie na rękach, wspieranie ciągiem na kołach, przysiad jednonóż czy szeroko pojętą siła mięśni core.
Treningi prowadzi: Adam Bartos

Drogi użytkowniku naszej strony,
Ta strona internetowa używa plików cookies. Więcej na temat cookies dowiesz się z Polityki cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w przeglądarce internetowej. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w twoim urządzeniu końcowym. Korzystanie z naszej strony wymaga zgody na przetwarzanie danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem i polityką przetwarzania danych osobowych.